25 Şubat 2014 Salı

Facebook’tan Alışveriş


Bu hafta da bitti, yoğun bir haftanın ardından eğlenceli bir cumartesi geçirdik ve artık pazar. Yani dinlenme ve keyif yapma günü. Öncelikle ailemle güzel bir kahvaltı keyfi yapacağız. Ve yine her Pazar olduğu gibi bilgisayarımı alacağım, en sevdiğim koltuğuma oturup sert bir filtre kahve eşliğinde internette gezineceğim.
Facebook’ta gezinirken neler paylaşılmış diye bakınırken gözüme çarpan bir sayfa oldu. Yakın bir dostumun da takip ettiği Evidea firmasına ait sayfa. İlk kez duydum. Ev dekorasyonu üzerine bir firma imiş. Fakat mağazasız yani sadece internet üzerinden bakarak satın alınıyor. Bu sayede de piyasadaki eşdeğer ürünlere göre biraz daha ucuza denk geliyormuş. Bir de büyük depoları varmış. Nakliyatı da kendileri yaptıkları için fiyatlar uygunmuş.

Facebook’a ait Evidea sayfasında gezinirken gördüğüm bir kitaplık çok hoşuma gitti. Fiyatı da uygundu. Tasarım olarak çok hoşuma gittiği için hemen siparişi verdim. Facebook’un kötü yanlarının olması dışında bu gibi güzel yanları da bulunuyor. Beni güzel bir firma ile buluşturmuş oldu. Yoksa sahte doğum günü kutlamaları, bu ortam yüzünden birbirlerinden iyice uzaklaşan insanlar gibi sebeplerden ötürü pek sevmiyorum. Ama bana bu firmayı tanıtmış oldu.

Bir de bir paylaşımlarını gördüm. Belli bir ürünü tanıtmadan, sadece içten bir “İyi haftasonları dileriz” yazmışlar. İşte bu beni gülümsetti. Bu firmayı sevdim. Bakalım belki başla şeyler de alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder