24 Mart 2014 Pazartesi

Eve Hırsız Girer de Halı Mı Çalar

Sizlere başıma gelen çok ilginç ve bir o kadarda talihsiz bir olayı anlatmak istiyorum. Evimize ilk taşındığımızda, yaklaşık bir 8 ay önce tüm mobilyalarımızı değiştirmiştik. Bunlara halılarımızda dahil. Aslında halı alırken çokta dikkat etmedik. Sadece eşim o zamanlar yeni yeni trend olan shaggy halı modellerini çok istiyordu. Bizde onlardan aldık. Eşim biraz titiz bir kadın olduğu için evin her yerinde halı kullanmayı tercih eder. Kesinlikle parkenin üzerinde yürümemizi istemez. Anlamadığım bir şekilde, sürekli silmesine rağmen parke zemin ona pis geliyormuş. Bu yüzden evimizde her yer halı, özelliklede bu kadar titiz olan eşim nasıl oldu da seçti bilmiyorum ama shaggy halı seçti.
 halı


Eşimin vaktinin çoğu shaggy halıları silerek ve süpürerek geçiyor. Çünkü bu halılar çok toz tutuyormuş. Bu yüzden bazen aldığımıza pişman olduğunu söylüyordu. Ama başımıza gelenlerden sonra eşimin gerçekten üzüldüğünü de söyleyebilirim. Bu evde 8 aydır oturuyor olsak da mahalledeki 12. yılımız ve daha önce hiçbir komşumuza ya da mahalledeki birine hırsız girdiğini duymamıştım.

 shaggy halı
Ancak şans bizim yüzümüze güldü ve evimize hırsız girdi. Bu hırsız nedendir bilmem, evde o kadar teknolojik eşya olmasına rağmen çok daha değerli eşyaları çalabileceği yerde, bizim halılarımızı götürmüş. Karım beni uyandırıp da, halıların çalındığını söylediğinde nasıl güldüğümü hala hatırlıyorum. Bu kadar ilginç bir olay ancak bizim başımıza gelebilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder