15 Nisan 2014 Salı

Odamın Yeni Hali

Evimin her yerinin ayrı bir önemi vardır. Her odayı her eşyayı kendi zevkime göre tasarlarım. Babamda kalma bu evde de üniversite yıllarından beri yaşıyorum ve her bir eşyayı kendim seçip beğenerek aldım. Özelliklede yatak odam üzerinde çok uğraştım. Ancak son dönemlerde bu yatak odasının dekorasyonu beni boğmaya başladı. Odaya biraz yenilik katman gerekiyor. Bende kendi zevkime göre nasıl yenilikler katabilirim diye mobilya sitelerine bakmaya başladım. Benim gibi evcimen bir adamın haliyle çıkıp dışarıda mobilya beğenecek hali yok.

 aydınlatma

Yatak odamda ki uzun süredir hissettiğim eksik duvarların çok sade olması, bende buralar ince tablo falan bakıyorum ama en çok hoşuma giden şeylerde dekoratif aynalar. Yatak odasında dekoratif aynalar nasıl durur bilmiyorum ama çok güzel dekoratif aynalar var. Özelliklede dekoratif aynalar fiyatları açısından tablolara nazaran çok daha iyi bir seçenek. Çok uygun fiyat seçenekleri ile bulabilme imkanı var. Bu fiyatları da kaçırmak istemiyorum. Bu yüzden büyük ihtimalle dekoratif aynalardan alacağım.

 dekoratif aynalar

Bu dekoratif aynaları ise çeşitli aydınlatma yöntemleri desteklemek istiyorum. Etrafına koyabileceğim birkaç aydınlatma aracı ile lambader gibi çok şık bir görüntü elde edebilirim. Aydınlatma online satış yollarıyla almaya kalktığımda uygun fiyatlara geliyor. Bu iki ürünü kullanarak belki odamda çeşitli ışık oyunları bile elde edebilirim. Ancak odamda çok geniş olmadığı için aydınlatma ürünleri fazla kaçmaz umarım. Odamı dekore edeyim onu da paylaşacağım sizinle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder