1 Temmuz 2014 Salı

Evinizin Havasını Değiştirecek Küçük Detaylar


Yakınlarda ev taşıdım. Ev taşıma işleri gerçekten çok yorucu ve insanı bunaltıcı işler. Aklınıza gelebilecek her türlü konuda sıkıntı yaşayabiliyorsunuz. Öncelikle taşınacağınız evi bulmakla başlıyor büyük mücadele. Öyle hemen ev bulmak kolay değili. Özellikle de milyonlarca insanın yaşadığı İstanbul'da... Evi bulduktan sonra ikinci aşamada, çıkacağınız eve ait bütün faturaları, borçları temizlemeniz gerekiyor. Temizledikten sonra kapatılması gereken faturaları (üstünüze ise) kapatırmanız gerekiyor. Yeni çıkacağınız ev için de elbette yeniden açtırmak gerekiyor. Kolay değil. İnternet ve telefon zorluk çıkarmıyor, onu sadece taşıtmanız lazım, adres değişikliği de yaklaşık 3 gün içinde tanımlanıyor. Bu işleri hallettikten sonra, eski evden yeni eve nakliye işlemleri başlayabilir. Eşyalarınızı taşıdıktan sonra, tesisat, temizlik, yerleşme gibi işler ortaya çıkıyor. Mutlaka birçok eksik de beraberinde keşfediliyor. Yeni ev için insanlar genellikle alışveriş yapmaktan geri durmaz. Çünkü yeni ev, yeni umutlardır, yeni hayallerdir, yeni şanstır... Evi güzelleştirmek ve harcama yapmak sizi mutlu edecektir.

Ev taşıma işlemlerim bittikten sonra ben de aynen bu şekilde hareket ettim. Eski eşyalarımın birçoğunu elimden çıkardım ve kendime yeni eşyalar almaya başladım. Bu eşyalar elbette çok pahalı ve ultra lüks eşyalar değildi ancak, dekorasyon olarak evime yeni bir hava kattığını söyleyebilirim. En çok da dekoratif aynlar beni mutlu diyebilirim. Eski evimde de dekoratif ayna almak istemiştim ama mümkün olmamıştı. Yeni evin heyecanıyla birlikte, dekoratif aynamı da almış oldum. Tam istediğim gibi, antre girişine yerleştirdim ve çok şık durduğunu düşünüyorum. Ufak tefek aksesuarlar evleri gerçekten çok fazla değiştiriyor, bu bir gerçek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder